środa, 6 grudnia 2017

Potrzeby kredytowe mężczyzn i kobiet

Firmy pożyczkowe coraz częściej dostrzegają różnice pomiędzy kredytowaniem potrzeb kobiet i mężczyzn. Podejście do monitorowania zachowań klientów opłaca się ze względu na generowanie wyższych zysków. Firmy pożyczkowe, dzięki temu tworzą znacznie lepsze oferty kredytów gotówkowych. Na profilowaniu zyskuje kredytobiorca, bo otrzymuje produkt dopasowany do konkretnych potrzeb i pożyczkodawca przez wyższe zainteresowanie w grupie docelowej. Jakie to dokładnie różnice i czym wyróżnia się podpisywanie umów kredytowych przez panie oraz panów? Zobacz najlepsze oferty na stronie http://przyszlosciowalokata.pl/.

Rynek kredytowy z perspektywy kobiety

Panie dominują w sektorze pożyczek krótkoterminowych, chwilówek, kredytów konsumpcyjnych typowych dla impulsywnych zakupów bezpośrednio w sklepie. Bardzo dobrze u kobiet sprawdzają się karty kredytowe ze względu na częste użytkowanie. Dzięki temu koszt karty kredytowej wyrównuje się, a zobowiązanie nie obciąża, aż tak bardzo budżetu pod względem długoterminowym. Panie spłacają kredyty gotówkowe sumiennie, nie podejmują nadmiernego ryzyka, ale ograniczają się do absolutnego minimum przy analizowaniu ofert w bankach i firmach pożyczkowych. Panie podejmują decyzje o kredytowaniu nagle. Większość pieniędzy idzie bezpośrednio na konsumpcję, na dobra podstawowe, modne ciekawostki. Kobiety nie wykazują również lojalności, jeżeli chodzi o długoterminową współpracę z konkretną firmą pożyczkową.

Podejście do kredytowania potrzeb przez mężczyzn

U panów sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Mężczyźni korzystają chętnie z większych, bardziej ryzykownych kredytów, także inwestycyjnych i stawiają na dokładną analizę ofert w bankach detalicznych, firmach pożyczkowych, sektorze pożyczek społecznościowych. To daje szanse na obniżenie obsługi zobowiązania. Panowie chętnie wydają kredyty gotówkowe na nowinki techniczne, na modernizację samochodu, na droższe hobby. Popularna kategoria to również luksusowe wakacje rodzinne, remonty generalne, zakup nowych mebli do mieszkania. U mężczyzn widać wyraźnie praktyczne nastawienie na wydatkowanie kredytu gotówkowego, a niekoniecznie na szybką konsumpcję. Panowie wykazują poza tym znacznie większą lojalność w stosunku do uczciwej firmy pożyczkowej w porównaniu do kobiet.

Profilowanie kredytobiorcy to opłacalna perspektywa

Właściwe profilowanie ofert kredytów gotówkowych pod potrzeby mężczyzn i kobiet to dobre rozwiązanie, znacznie bezpieczniejsze pod względem budowania długoterminowych relacji. Czy wchodzisz we wskazane cechy i w jaki sposób podchodzisz do kredytowania własnych potrzeb?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz